Lördag


Hej
Har nyss kommit hem från lite ärenden så nu ligger jag i sängen och kopplar av.
Idag har vi varit på arken och köpt en massa kattmat och även tittat på lite katter,eftersom att det är kattensdag i dag så hade dom katter från sundsvalls djurhem som man kunde adoptera också hade arken en massa erbjudanden Roligt roligt.
Efter det så åkte vi en sväng på birsta city och titta på nån kattmöbel som pappa hade sett på ÖB men den var så slut.Så då gick vi och år lunch på tacobaren jag tog en Natcho delux  mumsmums.
Sedan så åkte vi och handlade lite saker som vi ska ha till dagens middag som är super god,vi ska nämligen göra Fondue mums.

Så vi köpte två olika kött sorter det blev fläskfile och lövbiff,4 olika såser (barbeque,vitlök,bsås och någon strak sås,frityr olja,ost,stark korv,olika grönskaer till en sallad och någon slags potatis som man kan ha till så det blev vanliga kroketter just det vi köpte även frityr smet.
Ska bli så otrilgt gott för det var så länge sedan jag åt det.
Men vi ska vänta en timme tills vi ska bbörja för brittas kopis ska komma och titta på Trisse :)
Nu ska jag gå och ta ett varmt bad och bara koppla av.
Skriver mer sedan puss ock kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0