Hemma

Är hemma nu skönt,pappa och jag har nyss varit på birsta och köpt en antenn till min tv så att alla mina kanaler ska fungera.Jag blir tokig nu när jag har min gamla anten för då funkar bara hälften av alla kanaler.
Sitter nu och väntar på att britta ska komma hem från jobbet,vi ska nämligen åka och titta på en liten kattunde från sundsvalls djurhem idag.Men vi ska bara titta på kissen och så får vi se hur vi gör senare.

Här kommer det en liten beskrivning om kissen som heter Trisse♥

Trisse är en liten svart hankatt med vita tecken som upptäcktes liggande under en gran i skogen i Gångviken. Trisse är ca 4-5 månader gammal och är en jättesöt och trevlig liten kille. Han är duktig på att roa sig själv, jagar och kastar leksaksråttor upp i luften och klättrar i klösmöbeln i jourhemmet.

Jag hoppas att vi tar med honom hem för han verkar helt underbar också är han ju sååå otroligt söt (fast inte sötare än min bäbis Wilson) :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0