Fredag

Godmorgon

Hej hej är fortfarande hemma men ska snart springa till bussen,tänkte att jag för en gång skull skulle blogga lite på morgonen :)
inatt har lill trisse legat ocg gosat hela långa natten hihi han är så himla söt♥
Imorse så ringde min kära väckaklocka 06.15 och då var det bara att kliva upp,så jag slängde i mig  en rostad macka och ett glas juice gott gott.
Nu har jag precis fixat klart mig ska bara leta fram lite hårspray :)
Fast allra först så ska jag ge missarna lite mat för dom är hungriga.
Skriver mer senare under dagen om jag får tid över för vi ska nämligen ha Estet dag idag vad nu det kan vara.

Dagens klädsel är : nya tröjan från Gina t,svarta tights



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0