Festfest

Hej hej tog en liten pause från festen som håller igång där nere,det blev så himla varmt och då får jag en sådan huvudverk så jag sitter och tar det lite lungt just nu.
Men kvällen har varit trevligt hitills iallafall med god mat och gott sällskap och det lär ju fortsätta så.
Ska bli skönt att få sova sedan för jag har känt mig halvtrött och hängig hela dagen men jag lär ju inte kunna sova än på ett tag eftersom att festen är i full gång just nu.
Men nu ska jag gå ner och hämta ett glas vatten och kanske en liten tårt bit så får jag se ifall jag skriver något mer senare,om jag inte gör det så säger jag godnatt och ha en fortsatt trevlig lördag kväll nu.
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0