Dålig uppdatering

Det har varit dålig uppdatering den här veckan eftersom att jag har haft en sådan huvudverk :(
Men jag tänkte att jag skriva lite om helgen.
På  fredagen så låg jag och sov hela dagen för att kunna vara pigg och glad på lördagen eftersom att vi då skulle iväg på en 50 års fest som också bleb ett översaknings bröllop som bara jag visste om,eftersom att jag skulle sjunga För att du finns av sonja alden i kyrkan.
Det gick jätte brra fast jag sjöng lite fel från början hihi men så kan det gå.
Efter vi hade varit i kyrkan så skulle vi gå till en lokal och ha 50 års festen och jag kan ärligt säga att det är den värsta och tråkigaste festen jag någonsin varit på.
Det började med att vi fick vänta på maten i över 3 timmar för att dom hade glömt bort att skära sallad och en massa annat sedan när an väl fick maten var man så hungrig att man måde illa och hade ont i magen att man knappt kunde äta någonting DÅLIG PLANERING säger jag.När alla hade ätit klart så blev det någon fråge sport om musik,jag trodde att vi bar askulle ha den frågesporten men jag hade fel för dom hade frågesport i 4-5 timmar om tvserier,musik mm Så jävla tråkigt.Vid elva tiden började folk åka hem haha jag ville så gärna åka hem jag med men eftersom att det var min styvmammas bästa vän som hade feesten så kände hon sig tvungen att stanna och så blev det.Så fick sitta och  ha mer fråge sport tills vi valde att åka hem när klockan var 1 halv två på natten.
Dettta var den absolut tråkigaste festen någonsin vem fan har frågesport i över 5 timmar?
Man ska ju ha MUSIK och dans!!!!
Men men nu var det som det var sönt att man fick åka hem och sova iallfall.

Idag hade jag och älsklingen en lång sovmorgon till klockan 12.30 skönt skönt :)
Sedan gick vi upp och fikade lite grann det blev rostad macka med gurka och ett glas juice för mig.
Nu har jag nyss tagi mig en dusch och snart kommer våra biteline pizzor som vi beställt hihi lite bakis mat :)
Får se om jag skriver något mer senare under kvällen men vi får se för det är så mycket bra på tvn ikväll,Bland annat One tree hill,gossip girl och klockan 22.00 på 6an så börjar Paradise hotel Som jag verkligen måste se för det var mitt favvo program när det gick på tv för några år sedan så jag hoppas att det är lika bra nu som det var då :)
Sedan så jag iallfall att jag ska uppdatera bättre den här veckan:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0