Chokladpudding

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska hem från affären hihi jag sickade nämligen iväg honom för att köpa lite grädde till min chokladpudding som står och väntar på mig i Kylen :)
Jag tycker att jag förtjänar lite lyx efter min dag. Körövningen som jag hade nu på kvällen med Medelpads lucia kandidaterna gick väldigt bra,men jag hade lite problem att sjunga pågrund utav mitt DUMMA munsår som aldrig vill försvinna.Ni som drabbas av munsår köp inte munsårs plåster för dom låssnar hela tiden men dom är bra att ha under natten när man sover eftersom att man inte kan klia på munsåret.
Nu tyckte jag att jag hörde älsklingen komma hem så jag skriver kanske mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0