Blandad dag



Dagens klädsel idag
*
Vitt linne från gina tricot
* Jeans leggings från gina tricot
* Ljusbrun Kavaj från veromoda
* Halsduk från Cubus
* Mina nya svarta skor från skopunkten

Glömde att berätta förut att jag fick världens bautaskavsår av mina nya skor som jag så dum som jag var hade på mig idag. Men men nu har jag ju iallafall gått in dom även fast det blev mer smärtsamt än vad jag tänkt mig.

Hade ju kör vid 17.00 tiden och då började vi öva in Lucia och jul låtar så att vi har en repotoar till december då vi ska ha en massa juluppvisningar som vi kommer få betalt för,så att vi kan åka utomlands till våren hihi :)
Det gick iallfall mycket enklare och fortare att öva in låtarna än vad jag tänkt mig för vi kom ihåg nästan alla låtar det var bara Gläns över sjö och strand som vi hade lite problem med.Så nästa Onsdag så ska vi nog börja med någon ny jullåt tror jag.Gillar att ha lite nya jul låtar eftersom att jag tycker att dom flesta jullåtarna är så uttjatade.

Idag fick jag reda på en rolig grej av pappa som han tänkt göra.
Det var att vi imorgon ska gå och titta på lite Helsingfors eller tallink kryssningar som finns i december eller januari.För pappa vill att Han,britta och jag och älsklingen ska åka på en mimi semester (tre dagar) och bara koppla av.Så vi får se imorgon om det blev någon kryssning eller inte skriver om hur det blev :)
Nu ska jag titta klart på fråga olle dokumentären som är på 5an just nu och sedan ska jag sova med min älskling och jag är så himla glad över att jag har Sovmorgon imorgon börja inte förren klockan 11.30 skönt tycker jag :)

Godnatt och sovgott




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0