Biobesök



Älsklingen bjöd mig på Bio idag,han är så himla gullig och helt underbar när han kommer med små översaskningar :)
Vi såg New moon den var faktist ganska bra men ibland tyckte jag att det blev nästan lite för overkligt men men så kan det vara.
Just nu ligger jag i sängen med en kurrande kissemiss brevid mig,jag håller på att titta runt på olika Gym här i sundsvall för jag har bestämt mig för att börja hård träna för att få igång min konditon och få en lite tajtare kropp.
Men jag tänkte att jag skulle börja träna när det nya året startar alltså 2010 då fan gäller det och då ska jag verkligen sluta med allt Godis och onytigheter som jag äter nu ,då blir det bara nyttiga grejor som gäller.
Jag blir bara så jävla trött på att folk inte tror att jag kommer träna ,har jag verkligen bestämt mig för något så blir det fan så också.

Ne nu är det slut pratat om träning just nu,jag har sagt till mig själv att jag får äta godis och grejor nu tills jag börjar träna så jga tänkte faktist gå och hämta en chips påse som finns i skafferiet och mumsa lite på det.

Men nu säger jag iallfall Godnatt till er alla (även fast jag inte ska sova än )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0