091112

Har varit dålig uppdatering idag men jag har varit hemma idag eftersom att jag fortfarande har en sådan huvudverk.Så jag har legat och sovit nästan hela dagen.
Om jag har lika ont i huvudet imorgon så tänker jag nog ringa till vårdcentralen och kolla vad man kan göra för varken alvedon eller ipren hjälper :(

Men idag satt jag även och tittade på lite hundar eftersom att jag och älsklingen planerar att skaffa vovve.
Vi har tänkt att vi kanske ska köpa en allergi vänlig hundras eftersom att min styv mamma är allergisk.
Men jag skulle helst vilja testa ha en allergivänlig hund på foder och om det funkar bra så skulle jag vilja köpa den.Det finns ju faktist ganska många allergi vänliga raser blandannat Bichon Frise ,bichon havanais,Shih-Tzu,Lhasa Apso mm.
Men vi håller på att titta runt just nu på blocket efter något som passar oss så vi får leta vidare tills vi hittar något som passar oss.



Nu har jag nyss ätit en Cesar sallad och ska snart titta på Mammas pojkar som börjar klockan 20.00 på 4an.
Så jag får se om jag uppdaterar något senare under kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0