091109

Hej hej idag har det varirt en ganska vanlig skoldag,klev upp vid 7 tiden och fikade frukost det blev en tallrik mjölk och flingor sedan fick jag som vanligt springa till bussen som jag precis han med.
Skoldagen började med Historie lektion vi började gå in på första världkriget tråkigt tråkigt.
Under lunchen så sjung och spelade jag och en liten grupp för 9orna som kommer på besök lite grann nu under den här veckan för att kolla in olika gymnasium,sången gick iallafall hyfsat bra.
Just nu sitter vi och har matte men jag sitter och läser en ny bok som heter "en tillräcklig bra dag att dö på" har inte kommit så långt men den verkar bra iallfall,den handlar om en kvinna som blir förälskad i en man som misshandlar henne mm.
Jag ska snart bli hämtad av britta som ska skjutsa mig till hospice för jag ska volontär jobba idag så jag lär komma hem vid 8-9 tiden ikväll.Känner mig ganska hängig ch trött idag tror att jag har feber och så har jag en otroligt svår huvudvärk som inte vil försvinna så vi får se om jag kanske stannar hemma imorgon om jag känner mig så här.
Men nu ska jag gå och göra en kopp te och läsa min bok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0