Vovve saker

Sitter just nu och tittar på lite olika hundsaker på nätet,har hittat en jätte bra sida som heter Petster.eu.
eftersom attt det 98% att vi skaffar hund till sommaren så har jag börjat titta på hundsaker :)
Idag var jag också förbi på biblioteket för att låna böcker om propaganda men då passade jag på att låna en massa hund böcker om hur första tiden är med valpen mm Roligt roligt.
Jag och älsklingen har även börjat skriva en liten lista på nmn förslag så om det är någon som har namn förslag till en liten shih tzu så skriv dom gärna är ni snäll.

Namn som vi kommit fram till nu är : Milo,Majlo,kinzie,Frisco,Skrutt,Lillan,Ior,Lilo,Uno,Nala,Muffins.
Jag vill ha ett namn som inte alla andar har så det är därför jagh ar tagit lite udda namn :)
Jag och älsklingen vet ju inte om vi vill ha en tik eller en hane utan vi ska åka och titta på mini vovvisarna när dom kommer i april om allt går som det ska,för att se vilken hund som vi kommer bäst överens med och då tar vi den ♥

Här kommer lite bilder av saker jag förmodligen kommer att inhandla till vovven.
EN bädd,matställ,snyggt halsband,hundbilstol och hjärt mönstrade bajspåsar.
sedan så kommer jag ju köpa mycket annat gulli gull och hygien grej så som borstar eftersom shih tzu kräver mycket pälsvård.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0