Tips till alla sjuklingar

Kom på att jag kan dela med mig av ett super gott och nyttigt litet recept som jag brukar frossa när jag är sjuk.

Man tar en Grapefrukt,en blod apelsin,en vanlig apelsin och en citron(är det nått av dessa som man inte gillar så är det bara att at bort det) sedan så skalar man alltihopa och skär allt i små bitar och lägger i en djup tallrik eller en liten skål (häll över saften som är kvar på skärbrädan från frukterna och häll det i skålen) sedan så tar man salt helst flingsalt och rör om.
sedan äter man detta med en liten gaffel :)
Super gott och nyttigt man får så många olika smaker både surt,beskt,salt och sött  Gott gott.
Rekomenderar detta välldigt mycket Sitter med en liten skål med detta och mumsar på nu :)

Nu ska jag titta lite på csi hehe jo föresten jag vann inte den där blogg design tävlingen men jag fick ett jätte fint tröstpris som bestod av en annan design som hon gjort.Jätte gulligt av henne tyckte jag :)
För jag behöver verkligen en ny design.
Massa kramar på er och testa det här nu lovar att ni kommer att gilla det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0