Tandställningen är borta :)

Fick ta bort min tandställning idag :)
Fyfan vad skönt säger jag bara,jag har ju haft i 2 och ettt halvt år hehe så nu känns det jätte ovant utan tandställningen.Det gjorde inte ont att ta bort den som jag trodde att det skulle göra utan det vara bara lite obehagligt och kändes lite konstigt men det gick super duper bra iallfall och nu har jag ju världens snyggaste tänder hehehe :)
Kan tyvär inte lägga upp någon bild just nu då min kamera sladd är hemma hos mamma,men jag har knäppt bilder på avgjutning av hur mina tänder såg ut innan jag hade tandställning och hur dom ser ut nu och det är en STOR skillnad jag är SUPER nöjd med resultatet.
Men nu ska jag ha en slags genomskinlig skena dygnet runt i 2 veckor som jag bara ska ta ut när jag ska äta eller sjunga,för när man har den här skenan så kan man inte riktigt prata ordentligt för man lespar hehe så jag låter lite rolig.

Men slut pratat om min tandställning nu.
På lunchen så åkte jag till mammas jobb och sjöng några låtar på deras jul lunch innan jag skulle tillbaka till tandläaren igen,det gick iallfall jätte bra att sjunga utan tandställningen så det är jag glad över :)
fick iallfall äta lunch där super gott var det :)

Nu är jag hemma hos älsklingen och vi har nyss ringt en person här i västernorrland som säljer Hund rasen Shih tzu och frågat om vi skulle kunna få komma och titta på hundarna och även testa ifall min styv mamma tål dom för hon ska nämligen följa med eftersom att vi läst att den här rasen ska vara mer allergi vänlig än andra.
Så det ska bli spännande så vi ska dit på Måndag och titta/testa klockan 17.00 Roligt roligt.
Snart ska jag och älsklingen sätta igång att göra lite tacos för vi tänkte att vi skulle göra våran favvo rätt idag eftersom att jag tagit bort tandställningen.

Det blev mycket tandställnings prat idag men men det kan inte hjälpas :D
Kram på er allihopa och hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0