Stockholm

Jag har haft en jätte bra dag här i stockholm,som jag skrev tidigare idag så låg jag och älsklingen och vilade på dagen för att sedan kunna orka med och gå ut och äta en god middag.
Ungefär vid 5 tiden så begav vi oss till Drottninggatan för att kika in på lite olika affärer för det är mycket roligare att gå in i affärer här i stockholm än i sundsvall för det finns ett mycket större utbud och sortiment här Roligt roligt.
Men som sagt så gick vi även och letade en resturang och till sist så orkade vi inte gå runt och leta nå mer så då tog vi en Asiatisk resturang på drottninggatan eftersom att jag och älsklingen älskar asiatisk mat.
Vi tog båda två mongolisk/asiatisk/suschi buffe och det var super gott och billigt det kostade bara 148 kr per person för bufferna Billigt billigt :)
Nu ligger jag och älsklingen och tittar på tv men ska snart sova ,vi har bestämt att vi ska kliva upp och äta frukost klockan 8 imorgon bitti för att sedan gå och sova 1 eller två timmar till.
För imorgon blir det SHOPPPING hihi så då måste man ju vara pigg och glad :)

Ne  nu ska jag sova Nattinatti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0