söndag

Hej hej

Idag så har jag så fruktansvärt ont i min stackars rygg så jag och älsklingen har tiitat på tv och bara legat i sängen tills nu.
Glömde helt bort att blogga igår kväll,men på kvällen blev det ett bio besök för mig och min älskling.Vi såg Luftslottet som sprängdes Jätte bra film tyckte jag att de var,när vi skulle åka hem så var våran bil helt insnöad haha hade snöat nästan 2 decimeter uscha men tack och lov så var det inte tösnö utan det var pulver snö.

Nu ska min pappa snart komma och hämta mig för jag måste hem och skriva klart min uppsats som ska lämmnas in när skolan börjar igen (tråkigt).
Älsklingen ska nog vara med en kompis senare så då blir han ju iallafall inte ensam :)
Ne nu ska jag gå och klä på mig hehe för jag går runt i mina mystofflor och min morgonrock.

Skriver mer senare  puss och kram på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0