Shopping dag

Hej hej
DAgen började med att jag och älsklingen gick upp och fikade en super god hotell frukost klockan 8,sedan så gick vi tillbaka till hotell rummet för att sova någon timme till hihi vi klev upp klockan halv 12 och var då redo för Shopping.
Vi har tillbringat det mesta av dagen på Drottning gatan hittade väldigt mycket fint.
Misstaget som jag och älsklingen gjorde idag var att vi hade på oss Dunjackor och det var nästan olidligt varmt så nu badar vi i svett känns det som haha så vi ska hoppa in i duschen snart.
Men som sagt så blev det fina inköp idag iallafall,
Älsklingen köpte en ny jacka på Stadium,en jätte fin tjock tröja på MQ och ett par super fina skor :)
Jag köpte en skinjacka och en halsduk på ZARA men jag hittade även en kaavaj på ZARA som jag jätte gärna vill ha så vi får se hur jag gör imorgon :)

För imorgon blir det nämligen en till Shopping runda ROLIGT ROLIGT.
Nu ska vi vila våra stackars fötter nån timme och fräsha till oss för att sedan kunna gå ut och äta lite vid 7-8 tiden.
Idag tänkte vi försöka hitta en lite finare italiensk eller amerikansk resturang MUMS.
Men jag får se om jag skriver mer senare under kvällen kankse lägger upp lite bilder på inköpen om jag orkar.

Puss och kram på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0