pekingsoppa

Min pappa är så himla snäll :)
Han löpte hem 2 stycken pekingsoppor till mig,super bra att äta om man har ont i halsen för den är både varm och så är den stark mumsmums,pappa köpte även hem fler apelesiner och citroner till mig.
Så nu sitter jag och äter mina pekingsoppor (finns att köpa på kinaresturanger kostar omkring 30-50 kr styck)
Och senare under kvällen så ska jag göra lite färskpressad juice av apelsiner och citroner super gott.

Nu ska jag titta på Du är vad du äter och äta mina pekingsoppor och efter det så ska jag nog ta ett bad.
Hehe när jga är sjuk så badar och duschar jag välldigt mycket för jag fryser så mycket när jag är sjuk så då är det härligt att ligga i ett varmt bad och koppla av.

Senare i kväll så ska jag titta på nån film på trean som börjar klockan 21.00,dte är den där filmen med den där blona tjejen som blir advokat haha en fjortis film men jag tycker att den är rolig att titta på :)
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så får vi se om jag sk river mer senare ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0