Onsdag

Hej hej

Imorse så skjutsade älsklingen mig till skolan hehe men vi hade glömt bort att sätta i motorvärmaren i bilen under natten,så imorse när vi skulle åka så var hela bilen en isklumb nerå inte riktigt men vi fick stå och skrapa rutona i en kvart óch frysa fingra av oss.
Men vi kom fram till skolan iallafall tur det eftersom att jag hade historia prov direkt på morgonen,som förövrigt gick skit för mig hade pluggat på helt fel sakermen men så kan det gå får väll göra om det nästa vecka.
Jag har iallfall nyss ätit lunch uscha uscha säger jag bara jag gillar verkligen inte skolansmat bläää!
Min styvmamma ska snart komma med ett par mjukis byxor till mig eftersom att vi ska ha klädsim senare i eftermiddag och lilla  jag glömde bort att ta med mig långbyxorna.
Jag kommer se så jävla roligt ut för jag kommer ha på mig ett par tunna turkosa mjukisbyxor och en ljus rosa tunn långärmadoch under det en rosa orange bikini haha jag kommer se ut som nån jävla pastell mupp :D

Nu tänkte jag faktist sitta och läsa lite skvaller bloggar hihi så roligt att läsa dom.

Just det imorgon så åker älsklingen och jag ner till stockholm och kommer hem antingen söndag eller måndag så det kommer nog inte bli nått bloggande i helgen så att ni vet :)
Så jag får väll ta igen det nästa vecka istället.

Puss och kram på er och ha en trevlig dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0