Onsdag



Godmorgon :)
Idag så ställde jag klockan på 9 så att jag kunde gå ner och gratta mamma eftersom att min underbara mamma fyller år idag :)
Jag gav henne ett Ljus som det står så här på :
 
Mamma
Du är där när jag behöver dig,du glömmer dina egna bekymmer.Du är min tillflykt och klippa,med dig känner jag mig trygg.Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig,men du är den jag älskar.
Du är ljuset i mitt liv.

Hon blev iallfall jätte glad för det,efter det så fixade vi frukost det blev risgrynsgröt,skinkmacka och juice Gott gott.
Nu ska jag skynda mig att fixa till mig eftersom att gästerna kommer snart.
Kommer ha jätte ont i magen sedan för jag kommer proppa i mig alldeles för mycket godsaker hehe men det får man ju faktist göra på födelsedagar :)
Jag skriver mer senare under dagen. Ha en underbar dag allihopa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0