Onsdag

Hej på er :)
Idag är jag väldigt pigg och glad (konstigt nog) för jag gick och la mig ganska sent igår för jag var tvungen att städa lite överallt för min lilla älskling hade slarvat att dammsuga.
För idag kommer älsklingens föräldrar hem från thailand och då vill jag ju att det ska vara snyggt och prydligt överallt eftersom att det är ju deras hem och man vill ju komma hem till ett ny städat hem.
Men jag gick och lade mig vid 12.00 tiden och då somnade jag som en stock och imorse så ville ag sova en extrahalvtimme så jag låg och snosade jätte länge så jag hade bara n alvtime på mig att fixa till mig men det gick bra ändå.
Nu sitter jag på skolan och har jätte tråkigt för jag håller på med den där förbaskade uppsatsen,jag hatar verkligen att skriva uppsatser för jag kan inte men men man får göra så gott man kan.
Tänkte snart ta och ringa min stv mamma och höra om hon vill gå t och äta lunch hehe men hon får betala för jag har inga pengar,köpte upp mina sista pengar på julklappar.

Men jag skriver mer senare :)
Puss och kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0