Onsdag


Glömde förestn att berätta hur det gick igår på birsta city,det gick mycket bättre än vad jag trodde vi sjöng fel nån gång men det var ingen som tänkte på det.
Efter sången så gick jag och älsklingen med min familj på mcdonald och åt skräp middag hehe så kan det vara ibland,sedan så åkte vi hem till älsklingen och jag titta lite på tv och sedan gick jag och la mig för att sova.
För Imorse blev det väldigt tidigt för mig eftersom att min kör skulle sjunga med medelpads lucia tjejerna klockan halv 8 i kyrkans hus ,jag fick värkligen pressa mig upp ur sängen jag skulle nästan ha kunnat gjort vad som helst bara jag hade fått legat kvar i sängen och sova.
Men sången gick iallfall bra även fast alla hade en rosslig morgon röst men det blev ännu bättre när vi fick varm choklad och pepparkakor mumsmums.
Just nu har jag eget arbet på historia uppsatsen ,men jag ska snart bli hämtad av mamma för jag ska träna att sjunga lite grann för imorgon så ska jag nämligen sjunga på mammas jobb när dom ska ha jullunch :)
och imorgon så ska jag även TA BORT min tandställning jipppi jippi Gud vad jag längtar att få bort skiten.
Ne nu måste jag gå och klä på mig för mamma kommer nog vilken minut som heslt.
Ha en bra dag alliopa :)


Kommentarer
Madde

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag/kväll!

2009-12-09 @ 15:11:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Cuongphan

Hej, hur är läget idag? :)

2009-12-09 @ 15:26:02
URL: http://cuongphan.blogg.se/
Marielle

Hej!

Jag har just nu en "gissa bilden" tävling på min blogg. Om du svarar rätt har du chansen att vinna årets julklapp! Var med och svara rätt du med.



Ps. Jag kommer att ha 4 tävlingar innan jul, så du har ännu större chans att vinna! Ds.

2009-12-09 @ 19:54:29
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0