Myspys

Nu ligger jag och älsklingen och tittar på robinson med en stor chipspåse att mummsa på :)
Dagens middag blev som sagt skräpmat hehe det blev Burger king men det vatr gott iallfall tur det.
Men efter nyår så är det slut med allt som har med skräp mat eller onyttigheter att göra för då börjar mitt sunda liv utan godis buhu men men var gör man inte för att få en snyggare kropp och en bättre kondition.

Men imorgon så åker jag och älsklingen hem till kära sundsvall,känns faktiskt ganska skönt att åka hem och sova isin egen säng och mysa med mina små kissemiss bäbisar♥
Imorgon så åker vi från stockholm klockan 14.00 med buss så vi är vara hemma kring 18.00 tiden.
Vi tänkte gå och fika frukost klockan 10.00 för att sedan gå upp och fixa till oss för vi måste nämligen checka ut klockan 12.00.
Eftersom att vi inte har så mycket pengar kvar så ska ska vi skippa lunchen imorgon eftersom att vi äter en ganska sen frukost och köpa fika till buss resan istället hehe det lutar mot att vi köper en massa lussebullar.

Men nu ska jag titta klart på Robinson så jag säger godnatt till er alla nu och så bloggar jag imorgon när jag är hemma i sundsvall igen.

Puss och kram på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0