Måndag




Hej hej

Imorse så sov jag och älskliongen jätte länge,vi klev inte upp förren klockan var halv 1 Skönt skönt.
Fikade en lite frukost lunch det blev rostade mackor med skinka och tomat med aromat på Mums :)
Sedan så satt jag och fixade lite med uppsats skrivning som jag ska göra klart under lovet och det gick ju inte så super bra för jag fick inte igång Word jävla program sm krånglar hela tiden.

Vid 4 tiden så skjutsade pappa in mig till stan för jag skulle sjunga med kören,men tog jätte lång tid för det var köer överallt och eftersom att det är så mycket snö så hjälper ju det till precis men vi kom fram i tid iallfall.
Min kör sjung nämligen för dom som inte har någon familj eller dom som är hemlösa,kyrkan hade fixat så att dom fick äta julmat och lyssna på oss som sjung julsånger.
Jätte fint tyclker jag att det är för det kan inte vara lätt att vara hemlös eller att inte ha någon familj uscha vad hemskt det skulle vara.

Nu sitter jag iallfall hemma och tittar lite på tv ska snart ringa älsklingen och prata lite :)
Får se om det blir nått skrivande ikväll har så mycket annat att göra som att tillexempell slå in alla julklappar hehe.



Kommentarer
Anonym

Hej sötnos! Fin blogg, besök gärna vår tvilling-blogg: www.nattievikkie.blogg.se där vi bloggar om allt möjligt! Är du intersserad av hur det är att leva som tvilling i varadagen eller något annat? Vi svarar på allt! Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

2009-12-22 @ 11:30:55
URL: http://nattievikkie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0