Lördag

Hallå där :)
Imorse så gick vi och åt en god och stadig frukost vid 10 tiden och sedan så gick vi och fixade till oss på hotel rummet och vid 11 tiden så var vi på stan och kikade runt i olika affärer.
Det blev några inköp idag också för mig blev det blandannat kavajen som jag tittade på igår som fanns på ZARA,sdan blev det lite julklappar :)
Älsklingen köpte en Tröja som var jätte fin.



Vid 12 så gick vi till Waynes coffe och köpte en varsin cesar sallad Mumsmums haha och medans vi satt där så flög det in en liten fågel genom dörren som stog öppen och fågeln flög runt överallt. Så då skyndade jag mig att äta för att kunna gå därifrån,för jag är nämligen lite rädd för små fåglar jag tycker att dom är läskiga.
Så nu har jag och älsklingen kommit tillbaka till hotel rummet och nu ska vi vila fötterna lite grann ska titta lite på tv.
senare i eftermiddag så ska vi hitta något billigt ställke att äta på hehe för vi har inte så mycket pengar över efter alla våra shopping dagar,det blir nog mcdonalds eller pizza eller nått sånt.
Men det är ju också gott :)

Ne nu ska jag gå och byta om till myskläder kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0