Läskigt

Nu sitter jag coh älskingen och tittar på film hehe eller aa älsklingen gör det för jag tycker att filmen är alldeles för läskig uscha uscha jag gillar verkligen inte skräckfilmer!!!
Den här filmen var väldigt läskig men jag sitter här med datorn och håller för ögonen hehe så det kan vara ju man kan ju inte gilla alla sorters filmer eller hur?
Filmen heter iallafall The Farmer eller något sådant,den handlar om ett par som förlorar sitt barn och sedan tänker dom flytta till en annan stad och så blir det fel på bilen (som det alltid brukar göra) och sedan så hittar dom ett hus eller a en farm där dom söker hjälp.först så är personerna jätte trevlig fast lite mystiska  och sedan så händer det väldigt konstiga saker.
Jag rekomender den här filmen till dom som gillar lite läskiga filmer älsklingen tycker att den är bra hittils.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0