julbakning

Hej hej
Äklsklingen och jag har just julbakat,vi har både bakat pepparkakor och knäck.
Hehe vi gjorde några misstag,jag brände första knäck sattsen så vi var tvungen att slänga den men andra sattsen blev jätte bra och sedan så har vi bränt några peppar kakor men det fixade vi med glasyr hehe så allt löste sig till slut :)
Imorgon så ska vi städa hela huset och då ska vi även passa på att baka lite lusse bullar hehe får se hur dom blir :)
Nu ska jag sätta mig framför tvn och bara koppla av och ta det lungt.

JO JUSTE höll på att glöma bort att berätta hur det var när vi åkte och titta på små vovvarna idag.
när vi kom dit så var det fullt med hundar överalt och jag höll seriöst på att dö för dom var sååå otroligt söta och helt underbara.Så jag frågade uppfödaren om hon skulle avla till sommaren och det skule hon gissa om jag blev glad eller.
Så nu har jag och älsklingen "bokat" att vi vill ha en valp,hon ska para nån av honorna i februari och då kommer valparna i Juni så då ska vi köpa en valp:)

Jag är så himla Lycklig nu när det äntligen är bestämt att vi ska skaffa vovve,även fast det är ett tag fram tills juni Men jag hoppas att det kommer gå fort ör jag längtar såå himla mycket redan.

Så nu vet ni det också hehe men nu ska jag gå och titta på tv.
Så jag säger godnatt nu och ha en fortsatt trevlig kväll.
puss och kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0