HEMMA

Nu är jag äntligen hemma i kära sundsvall igen efter en super rolig vistellse i Stockholm :)
Våran buss gick ifrån stockholm klockan 2 och vi var hemma kring halv 7,buss resan gick väll ganska bra förutom att det är så Jävla trångt och man får ju liksom inte plats men men jag tackar ipoden och boken som jag hade med mig :)
Älsklingen var så trött så han sov nästan hela buss resan men några pussar fick jag iallfall.
Britta kom och hämtade oss vid bussen och dååkte vi hem till mig och åt lite middag ,det blev stekt potatis och stek med rödvinssås mumsmums.
Efter middagen så åkte vi hem till älsklingen för att titta till lill Fia (älsklingens katt) som grannarna har passat medans vi varit borta,och lill gumman var så kel sjuk stackars liten igen som gosat med henne på flera dagar.
Vi titta i kylen och såg att det inte fanns någonting där så det var bara att åka raka vägen till affären och handla,det blev lite allt möjligt kattmat och en massa mjölk och taco grejor hehe jag och älsklingen älskar nämligen tacos :)
Nu så ska vi bara koppla a och titta på en film och gosa lite med lill fia ♥
imorgon är jag också ledig så jag tänkte ta en sovmorgon då men jag uppdaterar imorgon på eftermiddagen.
Puss och kram på er och ha en mysig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0