God jul

Hej Hej och god jul på er alla :)

Nu sitter jag vid frukost bordet och fikar lite skink macka och varm oboy hihi mysigt mysigt :)
Har även fått en julklapp nu på morgonen av mamma och peter och det var ett par ljus rosa myspys tofflor som är super duper mjuka som jag hade önskat mig.
Så jag blev super duper glad så nu sitter dom stadigt på mina fötter och där komme dom sitta "nästan" hela dagen :D

Nu ska jag hjälpa mamma att plocka undan från frukost bordet och sedan så ska jag fixa till mig lite grann innan mormor och morfar kommer hit.

Så nu tänkta jag önska er en fortsatt trevlig godjul så får vi se om jag skriver lite mer senare under dagen.
Puss och kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0