Fredag

Idag hade vi som sagt julavslutning och vi skulle sluta dagen med att hela skolan ska gå med facklor upp till norra berget och där ska man stå och frysa medans rektorn håller tal eller vad man ska säga att han gör,men idag så frös jag så himla mycket och jag ville inte riskera att bli sjuk till jul så jag skippade faktist fackeltåget.
Så jag gick ner till stan och gick och tittade på en "mitt första år" bok till valpar (typ som bäbis bok fast till valpar) som fanns på Akademibokhandeln som kostar 150 kr och en sån måste jag ju bara köpa :)
Efter att jag hade tittat på boken så åkte jag till mammas jobb för att kopiera viktig fakta från hundboken och sedan åkte jag med mamma och köpte pizza hehe lite onyttigt idag men gott var det iallafall.
Just nu sitter jag och väntar på att Kingdom of heaven ska börja på 3an och så håller jag på att försöka ändra min blogg lite eftersom att det är så mycket fel på den,men jag är så dålig på design så det tar lite tid eller aa ganska mycket tid och det kommer ju inte ens bli bra det jag gör haha så vi får väll se hur det går.

Imorgon så blir det dålig uppdatering för på förmiddagen så ska vi åka till min mammas gudföräldrar och äta lunch och efter det så ska vi åka till mormor och äta middag för min morbror ska åka till malta och jobba på en oljeplattform i flera månader så vi ska fira "mimi jul" med honom, eftersom att han åker den 22 dec så han missar julaftonen med oss.
Men nu ska jag gå ner och ta något att äta en knäckebröds macka med julskinka får det nog bli :)
Får se om jag skriver senare ikväll:)
Puss och kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0