Det blir Ego

Så nu har jag bestämt mig för att köpa årskort på ego,tycker att det känns bäst.
Det är ju billigare där och just nu måste jag hålla i med pengarna eftersom att jag och älsklingen lägger undan pengar till vovven som vi ska köpa i juni.
Så Ego får det bli så imorgon tänkte jag be pappa skjutsa mig till ego så att jag kan köpa ett årskort,efter det så ska jag till ica maxi och köpa en till tvättkorg så att jag har två (fick en tvättkorg i julklapp från ica maxi).
Men nu vet ni att jag bestämt mig för ego iallfall så jag hoppas att jag blir nöjd med mitt beslut,ifall det är någon som har något mer posetivt att säga om ego så skriv gärna det :)

Massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0