Dans

Hej på er igen hoppas att ni har haft en bra förmiddag :)
Vi har ju so sagt tittat på 1orna som haft lucia och det var det sämsta lucia tåg jag någon sett,för det första så kunde dom inte sjunga en ton rätt alltihopa lät rent ut sagt förjävligt och sedan så kunde hälften inte txterna och alla såg ut som muppar som bara ville skrika hej-kom-ta-mig-härifrån Så jävla dåligt.
Lucia är ju en viktig och FIN tradition som ettorna nu förstörde.

Nu sitter jag och väntar på att dansen ska börja så at jag kan få åka hem sedan,för jag och älsklingen ska åka och titta på är min lillasyster ska lucia uppvisning också ska vi var ahundvakt och Spider ikväll (älsklingens brors hund)
Så vi har en fullspäckad fredag framför oss hehe så vi får se om vi hinner med att laga mat aannars å får det bli att vi köper hem Pizza.
Puss och kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0