super gulligt


Lilla fia♥

Kom på en gullig sak som hände imorse eller aa på förmiddagen när jag skulle gå från älsklingens hus till bussen.
På morgon så hade älsklingen släppt ut fia för hon ville gå ut .När jag skulle gå till bussen så följde fia efter mig 
(det brukar hon aldrig gör) och när jag sa att hon skulle gå hem så vände hon på sig och gick en liten bit  sedan stannade hon och tittade på mig och mjauade precis som om hon ville att jag skulle följa efter henne.Så jag gick mot henne och då gick hon hem så jag följde efter henne nästan enda hem, tills älsklingen kom och hämtade henne.
Då blev hon lite sur tror jag :D
Sedan fick jag springa till bussen.
Lill gumman hon är som min egen katt vill alltid gosa och mysa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0