Dumma dumma siba



För någon vecka sedan gick min Kamera sönder ,själva objektivet åkte inte in och man kunde inte göra någonting så pappa lämnade in den på lagning eftersom att vi hade en försäkring på den.
Nu ringde pappa för en stund sedan och sa att Kameran inte hade gått att laga och att jag fått en ny kamera av en annan modell.Sedan pratade vi lite om något annat och sedan kom jag på att mitt minne som jag haft i kameran var kvar när jag lämnade in den för personen som pappa hade lämnat in kameran till hade sagt att man inte behövde ta ut minnet och på det minnet var alla bilder från sommaren.Så jag undrade om han fått  tillbaka det så att jag kunde framkalla bilderna som var på det minnet.Tror ni att han hade fått det?
Nej det hade han inte fått så han ringde till Siba och frågade om han kunde få tillbaka det och då säger personen som han pratar med att -nej tyvär hela kameran är skrotad så det går inte att få tillbaka.
Uscha vad besviken jag är nu, alla bilder som var på mitt minne är borta och det var iallafall 100 bilder på minnet  :(

Dumma Siba!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0